Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Popularny swego czasu: st500dm002 - grzebanie niskopoziomowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Popularny swego czasu: st500dm002 - grzebanie niskopoziomowe
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Sat, 30 May 2020 08:12:59 +0200
Cześć;

Dysk st500dm002 działa z interfejsem SATA3, orientuje się ktoś jak
przerobić go na SATA1 ?
Na stronie nie widzę programów do tego, pomimo, że kiedyś Seagate i WG
miało tego sporo...

Może ma on zworkę (nie pamiętam), lub sam przechodzi w tryb zgodności z
SATA1 ?

Pamięta ktoś odpowiedzi na moje pytania? Podzieli się radą? Chcę zakupić
większą ilość i koniecznie muszę wiedzieć czy się pchać w to...

  • [PECET] Popularny swego czasu: st500dm002 - grzebanie niskopoziomowe, Roger(OS) <=