Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Aliexpres - płyty z odzysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Aliexpres - płyty z odzysku
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 31 May 2020 02:47:42 GMT
On 2020-05-30, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote:
> Witaj Marcin Debowski, 30 maj 2020 w

> Ja o tyle rozumiem, że pewnie Jacek ma takiego, w dobrym, znanym stanie,
> którego boli tylko płyta główna

No jeśli tak... ale oszacował też resztę, będzie odsprzdawał? :)

> W takim przypadku chyba też wolałbym wydać 120 i mieć z powrotem sprawny
> sprzęt niż wybierać coś z tej masy szrotów na allegro. Poza tym za 30 zł
> można zrobić upgrade cpu na coś odczuwalnie szybszego.

Mam lepsze doświadczenia z Alegro niż z innymi podobnymi platformami.
Generalnie, jak kupuję w takich miejscach to rownie istotne jak co,
jest od kogo.

Z Alim jest ten problem, że trzeba odsyłać. Ich "BOK" działa sprawnie,
ale często nie ma to finansowo sensu. Dodatkowo, w tym okresie (covid te
sprawy) jest MZ straszny burdel na styku poczta/cło. Dość powiedzieć, że
jedna przesyłka z Alego wisi mi na polskim cle już 3ci tydzień. Inna, w
ogole nie wiem gdzie jest. Z 30% przesyłek (do Polski i nie do Polski)
miałem pokasowanych, gdzie milusińscy aliekspersowicze nawet o tym nie
poinformowali. Przychodziło powiadomienie, że przesyłka wyszła,
sprawdzam status np. po 1.5 tygodnia i widzę, że sprzedawca skasował
przesyłkę.

--
Marcin