Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Display Port -> HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Display Port -> HDMI
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 27 May 2020 14:12:25 +0200
Jest problem z przenoszeniem dźwięku.
Zwykły kabel czy "półaktywna" przejściówka może nie puścić dźwięku z wyjścia DP do wejścia HDMI (ale zależy od karty graficznej, sterowników, ustawień audiovideo i konkretnego monitora). Piszę "półaktywna", bo kupiłem niby aktywną i dźwięk czasem idzie (z jednej karty graficznej na monitor EIZO z wbudowanymi głośniczkami), a częściej nie idzie (z tej samej karty graficznej na TV Samsung lub z innej niemal identycznej karty graficznej na tych samych sterownikach na ten sam monitor EIZO).
Aktywna to około 50 ale nie złotych, lecz dolarów/euro.
Słyszałem na jakichś forach, że ten idzie:
www.amazon.com/Accell-HDMI-Active-Adapter-DisplayPort/dp/B01AYQ5APE/
(bywa że cena okazyjnie spada do $25 + wysyłka).
Mój niemal identycznie wyglądający a tańszy $6 "New Display Port 1.2 to HDMI 2.0a Active Adapter 4k@60Hz Male to Female Convert" z eBay (Chiny) jak wyżej pisałem.

-----
Laptop ma Display Port, TV HDMI.
Dużo się dzieje w przejściówkach, urządzeniach.
Ktoś coś doradzi zanim wydam 50 zl?