Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Display Port -> HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Display Port -> HDMI
From: MF <noemail@nospam.noproblem.invalid>
Date: Wed, 27 May 2020 09:36:11 +0100
On 27/05/2020 09:27, pueblo wrote:
Podobne pytanie, tylko z VGA na HDMI. Widziałem przejściówki - maja takie
samo złącze jak to w laptopie, czyli żeńskie. Potrzeba kabel z dwoma
męskimi. Będzie to jakoś działać? Czy trzeba wypróbować różnych 5 zanim
się uda?

I rozumiem, że rozdzielczość max jaka będzie zależy od układu graficznego
w laptopie?

VGA to standard czysto analogowy. HDMI – czysto cyfrowy. Bierna przejściówka ani prosty kabel z wtyczką VGA na jednym końcu i HDMI na drugim nie ma prawa zadziałać, potrzebny jest aktywny konwerter. Rozdzielczość max będzie zależeć od grafy w laptopie *oraz* tego, co konwerter jest w stanie obsłużyć.

Poza tym nie mam żadnego doświadczenia praktycznego z konwerterami i nie mogę nic bardziej konkretnie doradzić.

--
MF