Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta M2N68-AM SE2 i CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta M2N68-AM SE2 i CPU
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Wed, 27 May 2020 14:10:20 +0200
Dnia Wed, 27 May 2020 11:56:46 +0100, pioruns napisał(a):

<ciach>

> Może nie odpalić albo nie wykryje dobrze taktowania czy nazwy

> Tylko te, co są na wspieranej liście

Łudziłem się, że może najzwyklej w świecie, jako, że są to nowsze
procesory, poprostu producent płyty nie ują ich na liście, ponieważ
zaprzestał aktualizacji listy na stronie i BIOS.

Fajnie jeśli ktoś z tą płyta byłby w stanie przetestować podobną
konfigurację, bo obydwa procki mam w podobnej odległości, a płyta z kolei
na pd polski i nie mam jak CPU włożyć i sprawdzić na szybko...