Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zacinki myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zacinki myszy
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 16 May 2020 21:39:46 +0100
in <news:r98iio$40u$1@gioia.aioe.org>
user Poldek pisze tak:

> u mnie jestem w zasięgu 67 rozmatych sieci
> WiFi, blutooth, GSM, 1-2-3-4-5 G, UKF, Policja, TV i co tam
> jeszcze trudno nawet wszystko wiedzieć. Po prostu w eterze jest
> taki tłok i śmietnik, że urządzenia które powinny działać
> teoretycznie na parę metrów w praktyce słabo działają w odległości
> 50 cm. Np. właśnie bezprzewodowe myszki. W takim środowisku zanane
> i istniejące słabości, czyli wzajemne zakłócanie się WiFi, USB i
> bloutooth wychodzą na jaw znacznie łatwiej.

Mam to samo aż zaczyna mnie irytować. Odległość 1m i mysz haczy.
Powiązałem to z godziną kiedy wraca sąsiad z roboty i zapuszcza centrum
kontroli lotów. Można zegarek ustawiać na 19:45. Klawiatura laguje
potem wypluwa słowo. Lepiej nie używać delete.

Poprzekładałem odbiorniki na front pc. Jak nie pomoże to przedłużacz
usb kupię.

--
Piter