Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zacinki myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zacinki myszy
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 May 2020 18:32:18 GMT
Witaj z, 04 maj 2020 w news:5eb00d4e$0$17348$65785112@news.neostrada.pl
napisałeś/aś:

> Czyściłeś laser wacikiem? Serio.

Nie. Jakoś tak wykluczyłem mysz, bo sprawdzałem to na dwóch różnych.
> A jeśli programowo to sprawdź jakąś dystrybucją linuxa albo postaw "na
> boku gołą windę.

Sprawdzałem i wydawało mi się, że problem nie występuje, więc szczerze
mówiąc zacząłem podejerzewać jakiś problem z hdd. Dlaczego - nie wiem,
intuicja, he he. I to się działo na świeżym systemie
> Ostatnio instalowałem pod 8.1 kierownicę do grania.
>
> Okazało się że jak już system został popsuty nowymi driverami to żadna
> kombinacja już nie pomogła.
> Potrzebne są starsze drivery ale na gołym nie popsutym systemie.

Od pewnego czasy uważam, że nie ma co kombinować z driverami - co sobie
system sam zainstaluje tego nie udoskonalam.

A problem z myszką pozostaje nierozwiązany - przekazałem laptopa do nauki
zdalnej, może się okaże że tylko ja to zauważałem, a jak wróci, to będę
kombinował dalej.