Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 28 Apr 2020 20:41:22 +0200
W dniu 2020-04-24 o 12:59, Budzik pisze:
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

Ile razy szukałem pamięci (zaczynając od ebay.com) to serwerowe
zawsze były tańsze, nie wiem czemu.

Pewnie dlatego ze nie ma popytu na uzywki

Teraz tak patrze, do jednego z serwerków pasowało by mi 12 szt. (tyle jest gniazd na płycie) DDR2 Reg FB ECC, dwustronne, 4GB, 667MHz, 1.8V.

No i dupa. Ani na ebay ani na allegro nie ma wyszukiwarki produktów.
Trzeba szukać na piechotę.

W każdym razie nie widzę, aby były tańsze od "cywilnych".

Inna pamięć, która by mi się przydała do laptopa:

4 szt. ECC DDR4 2133 SoDIMM 16GB
Na Allegro nie widzę ani jednej 16GB, są 8GB ale w kosmicznych cenach.
Na ebay nie patrzę, bo kupuję na fakturę.

Wielokrotnie mi się zdarzało kupować pamięci ECC, ECC Reg czy buforowane i jakoś nie bardzo pamiętam, aby były w cenach porównywalnych lub niższych, niż zwykłe.

Poza tym zdarza się (z czym się osobiście spotkałem), że jakiś pacan w tytule oferty i w opisie tejże pisze o DDR2 ECC, natomiast w rzeczywistości jest to DDR2 ECC Reg.

--
Pozdrawiam.

Adam