Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 23 Apr 2020 17:59:51 GMT
Użytkownik Marcin Debowski agatek@INVALID.zoho.com ...

> Prawda, nie tylko z szykiem...który obecny procesor... Jest kupa
> starych, mało wydajnych, lub prądożernych, za to tanich. Uzywane
> Xeony można dostać na Alim prawie za bezcen. Problem z nimi jest
> taki, że dalej trzeba do tego dobrać płytę, a jak jest serwerowa to
> pewnie i odpowiednie pamięci.

Podejrzewam ze nie musi byc obecny ale musi byc tani.
dla mnie tani to jest zakup plus uzytkowanie.
CZyli jezeli procek kosztuje dolara, ma nawet jakas w miare srednia
wydajnosc ale zre prąd to nie jest najtansze rozwiazanie.

> https://www.cpubenchmark.net/cpu_value_alltime.html
>
> Z obecnych, wspomniane juz Ryzeny, np. 5/3600 mają bardzo dobry
> stosunek ceny do wydajności.

ok

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także