Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 25 Apr 2020 01:33:19 GMT
On 2020-04-24, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

> Pewnie dlatego ze nie ma popytu na uzywki

Myślę, że nie ma dużego popytu na stare płyty serwerowe czy ogólnie
stare serwery. Tu trzeba być hobbystą bo częściej niż żadziej, nie ma
żadnego praktycznego powodu, aby mieć taki sprzęt. Nowy kosztuje w
kosmos, stary na procesorową wydajność obecnych, nieserwerowych,
średniej lub niskiej klasy, bywa cholernie głośny i prądożerny, może
wymagać szafy. Nie zawsze rzecz jasna, ale często.

--
Marcin