Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Thu, 23 Apr 2020 19:09:28 +0100
On 23/04/2020 18:59, Budzik wrote:
> Użytkownik pioruns cvbehaf@b2.cy ...

> Mozesz podac przykład takiego zestawu za pare stówek?

Heh, sorry, może nie byłem zbyt precyzyjny - za parę stówek będziesz
miał CPU+mobo combo, tak jak pytał OP.

Ryzen 5 1600 - można wyrwać po £50
PRIME B350-PLUS - kupiłem po £46 ostatnim razem

Razem ok. £100 czyli 520zł za CPU+Mobo

Oczywiście potrzebujesz resztę komponentów, im więcej masz na stanie
swoich tym lepiej :)

--
pozdrawiam,   pioruns