W dniu .04.2020 o 01:46 MF <noemail@nospam.noproblem.invalid> pisze:
On 19/04/2020 21:54, Trefniś wrote:
W dniu .04.2020 o 21:47 Uncle Pete <433koz@gmail.com> pisze:
Skype i trochę zapłacić.
Ale bez numerów alarmowych, co dla mnie niezrozumiałe.
To tak, ale Skype używa się nie dlatego, że nie ma się telefonu, tylko
dlatego że taniej lub wręcz za darmo. Podejrzewam, że dla Skype to za
dużo zachodu technicznego i organizacyjnego, a znaczenie tej usługi
jest w praktyce niewielkie.
Problemy techniczne na pewno nie istnieją, bez żartów!
Jesteś pewien, że wiesz, o czym piszesz?
Oczywiście!
Gdy dzwonisz na nr alarmowy z telefonu stacjonarnego lub z komórki,
(...)
informacja dostępna dla służb, podczas gdy Ty możesz być w Polsce albo w
Botswanie. No nijak to nie zadziała.
Powtarzam - nie stoi NIC na przeszkodzie, żeby dopytać o _wszelkie_
szczegóły abonenta na etapie nawiązywania połączenia (czyli przez Skype)!
Wszelkie wątpliwości dot. możliwych błędów/oszustw i tak za każdym razem
rozwiewa żywy operator numeru alarmowego - bo do tego sprowadzają się
wasze "problemy techniczne"!
BTW "nadmiar" wiedzy i brak wyobraźni utrudnia niekiedy znalezienie
rozwiązania najprostszego i skutecznego jako jedyne, bo stosowanego zawsze
i dla każdego połączenia.
--
Trefniś
|