Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karty Micro SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karty Micro SD
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 27 Mar 2020 09:08:15 +0100
On Thu, 26 Mar 2020 23:16:08 -0700 (PDT), Universis wrote:

> [..]
>
> Ale się wysiliłeś - jak szczypiorek na wiosnę....
>
> Bardzo wątpię by takie wypowiedzi coś komukolwiek dawały, natomiast to
> że zapychają newsy śmieciami i niepotrzebnym transferem - to jest pewne.

Zapychają transfer? Chyba nie wiesz o czym gadasz. Jeden obrazek na fejsie
zajmuje 1000 razy więcej niż ten post, a obrazków są wszędzie tysiące.
Co do pożytku to mój post jest krytyką porady, że kopiując dane z pięciu
kart trzeba pięć razy wyłączać system i pięć razy wyciągać baterię z
laptopa - to paranoja.
To porada na poziomie tych, że jak zobaczę kominiarza to mam się złapać za
guzik.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka