Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Mon, 2 Mar 2020 10:04:21 +0100

"Trybun" 5e5bf94d$0$536$65785112@news.neostrada.pl

Nie bierzesz pod uwagę jednego - sprzęt ma swoje lata,
tak że każda wydana złotówa na modernizację to pieniądz
praktycznie wyrzucony w błoto.

4 GiB to koszt 40 pln -- chyba warto.
[gdyby nie było warto -- kosztowałaby mniej]
Dla mnie 3 GiB dla WXP to niezbyt wiele.

Myślę że błąd popełniłem już wymieniając w nim niedawno kartę grafiki i zasilacz. Co innego gdyby to był komputer z którego korzystam na co dzień, wtedy modernizacja mogłaby mieć sens.

A idzie w ogóle zaobserwować jakieś różnice na linii W10 32 a W10 64 bit?
Zasięg adresowania RAMki.

A co to znaczy?