Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Fri, 28 Feb 2020 10:45:13 +0100

"Trybun" 5e576fe3$0$499$65785112@news.neostrada.pl

Serwisanci może i ciency, pewne jest tylko to że żadna metoda nie działała.

Dysk na pewno jest trwale uszkodzony! I szkodliwy -- promieniuje
uszkodzeniami MBR na inne dyski!!! Musisz natychmiast pozbyć się
tego dysku, ale nie wolno Ci wyrzucać takiego dysku gdziekolwiek!!
Musisz zutylizować ów dysk w specjalistycznym zakładzie!!!

Ponieważ wszyscy jesteśmy dziećmi tego samego Boga, jesteśmy bliźnimi,
mogę Cię wyręczyć -- przyślij do mnie ten dysk a ja za Ciebie
(w Twoim imieniu!) przekażę ten dysk (zupełnie bezpłatnie!!!)
do secjalistyczmego zakładu utylizującego takie niebezpieczne dyski!!!

Prawdopodobnie ów dysk zaraził się czapkawirusem czy jakoś tak...

Na Pewno uszkodzony? Radziłbym nie zajmować tak zdecydowanego stanowiska w tej sprawie.