Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Wed, 12 Feb 2020 08:54:39 +0100

"Trybun" 5e4113e1$0$17341$65785112@news.neostrada.pl

partycjonera
instalatory

Tryb graficzny/tekstowy dotyczy wszystkiego, także partycjonowania.

Użyj choć jeden raz w swym życiu czegoś, co zachwalałeś, a co zowie się:
   AOMEI Partition Assistant

obecnie chyba:
   AOMEI Partition Assistant Wersja Profesjonalna 8.4

a wszystko stanie się jasne w kwestii wolnego miejsca przed partycją...

Ale to rozwiązanie gdy na dysku jest już jeden system.  Poza tym spartycjonowanie dysku spod Windowsa nie zwalnia z całego procederu gdy instalujemy Linuksa. Oczywiście znam ten program, jednak nie bardzo widzę w nim opcję zarządzania wolną przestrzenią dysku.

Jest oczywiście Linuksowe narzędzie do partycjonowania z live cd, jednak jest to dość trudny w obsłudze program.

No to jest tu różnica zdań. Olaf twierdzi co innego.

Szybkość i wydajność. Nie zgłębiałem tematu, bo to na razie
rzecz nieistotna, ale parę wątpliwości mam, choćby w kwestii
gospodarowania przestrzenią dysku która nie została
podporządkowana systemowi... czyli tą "wolna przestrzenią".

Dobrze, że tylko parę. ;)

To tylko tak na początek...