Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 3 Feb 2020 16:09:23 +0100

"Trybun" 5e368760$0$17358$65785112@news.neostrada.pl

Przecie już o tym pisałem - 190GB z ogonkiem. Na 99% można ojcostwo tej partycji przypisać albo producentowi, albo któremuś z systemów W10 albo OpenSuse. Ew. jaszcze można wziąć pod uwagę zewnętrzny program do partycjonowania.

Widziałem masę partycjonerów -- żaden nie dodawał cichcem partycji...

Partycjoner Windows od wersji bodajże 8.0 (a już na pewno Win10) dodaje taką partycję. Zwłaszcza na GPT.

--
Pozdrawiam.

Adam