Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sat, 8 Feb 2020 14:43:52 +0100

"Trybun" 5e3d426d$0$508$65785112@news.neostrada.pl

Możesz zdradzić jak to robisz w swoim programie?
Chyba ślepota jakaś mnie dopadła, bo nie widzę
w żadnym programie takich możliwości.

Dostałeś już odpowiedź.

Nie, z tego co widzę potrzebny jest program nie do zakładania partycji a do obsługi dysku, programami do partycjonowania nie można gospodarować wolną przestrzenią dysków.

Za to wygląda na łatwą i przyjemna operację
przy kombinacji 1 dysk - jeden system.

Ale zmiana systemu wymaga wówczas zmiany dysku. ;)

Jak to? Przecie instalowałem na tym samym dysku
10kę już po raz któryś w ciągu kilku dni..

Co uzyskałeś? Kilka różnych partycji systemowych?

-=-

Na jednym dysku mam różne systemy; z którego chcę,
z tego bootuję spośród tych systemów, które tam
mam -- bez zmiany dysku. Też tak masz? ;)

Źle zrozumiałem, myślałem że chodzi o coś innego. Odpowiadając na pytanie - obecnie mam 3 systemy na dwu dyskach. Rozruch z linuksowego GRUBa.