Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Formatowanie pendrajwa 128 GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Formatowanie pendrajwa 128 GB
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Thu, 30 Jan 2020 12:17:56 +0000
On 30/01/2020 11:58, ąćęłńóśźż wrote:
> Na sformatowanego jako ntfs pendrajwa film x900w 46 GB (pojedynczy plik
> mkv) skopiował się przez 1h12min.
> Czyli 10-11 MB/s.
> Pendrajw widziany przez system jako USB 3.1
> Nie wiem, czy walnięty egzemplarz czy ten model "HP by PNY" tak ma ale
> widzę, że mimo niskiej ceny (szczęśliwie nie wziąłem 256 GB) i marki HP
> nie warto kupować.
>

> -----

USB 3.1 i 11 MB/s zapis, w 2020 roku, masakra. Nic tylko oddać do sklepu
(albo producenta) i zażądać zwrotu kasy za takiego bubla.

U mnie h2testw bardzo przydatny, mam pełno pendrivów się walających po
szafkach, ostatnio mi zdycha Sandisk UltraFit, pełny test zapisu
przechodzi, ale co jakiś czas gubi przypadkowe sektory przy odczycie.
Chyba pójdzie w kosz niedługo, bo mimo, że ma 5 lat limited warranty od
producenta, to z pół roku temu rozpadł się mu plastik to naprawiłem go
super glue :D Wygląda idealnie, ale otworzyć to już nikt to nie otworzy.
Poza tym nówki kosztują po $10 więc szkoda zachodu.

--
pozdrawiam,   pioruns