Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] takie tam marudzenie o monitorach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] takie tam marudzenie o monitorach
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 5 Jan 2020 23:45:39 +0100
W dniu 2020-01-05 o 23:17, ToMasz pisze:

Kup 10 letni monitor na matrycy VA czy ich odmiany i będziesz miał

taki byłby dobry?
https://allegro.pl/oferta/monitor-dell-2408wfp-24-lcd-1920x1200-s-pva-hdmi-8824038651

A wejdź może na mva.pl na forum podpytaj. Choć tak na pierwszy z brzegu test wlazłem to starsze to od mojego a kontrast jak w dobrym nowym IPS'ie. Do tego zajebisty InputLag więc z grania nici.
No i używkę lepiej obejrzeć albo mieć możliwość zwrotu.

Choć z drugiej strony jak chcesz grać, to może lepiej jednak IPS'a.

Czy podczas poszukiwań natknąłeś sie na s-pva (lub podobny) większy niż 24 cale za normalne pieniądze?

32 cale są. 27 z płaskim ekranem jest dosłownie jeden model, cała reszta zawijana na kolanie (nie wiem co za jełop wymyślił takie bezużyteczne coś).

--
Irokez