Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] takie tam marudzenie o monitorach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] takie tam marudzenie o monitorach
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 5 Jan 2020 23:11:20 +0100
W dniu 2020-01-05 o 22:53, ToMasz pisze:
witam
mam monitor hp LP2475w. S-IPS. Zazwyczaj, 99% czytam, czarne litery na białym tle. Ale ostatnio mam trochę czasu uruchomiłem wiedzimina. Gdy w świecie gry jest noc - nic nie widzę. Co gorsza jak za blisko siądę, wlepiam gały w środek ekranu, na rogach monitora robią mi się srebrzyste poświaty, jakby straciły się kąty widzenia. Gdy monitor wyświetla jasne

Witamy w świecie badziewia zwanego IPS gdzie kontrast woła o pomstę do nieba a czerń nie istnieje.

10 lat temu, jak jeszcze oglądałem telewizje, miałem plazmę panasonica. plazmowych? Czy za normalne pieniądze można kupić jakiś monitor który nada sie i do wiedzmina i do tekstów na www?

Kup 10 letni monitor na matrycy VA czy ich odmiany i będziesz miał prawie jak plazma. Właśnie siedzę na 10 letnim Eizo S2231W (matryca S-PVA) i nie ma na co wymienić co by nie było gorsze od tego staruszka - szukam płaskiego 27 cali 2560x1440 bo 22 trochę już mało. Jak padnie zanim coś co się da używać pojawi się w sklepach to chyba jednak PVA 24 cale albo 27 FullHD kupię. Nigdy badziewia IPS.

zdrówko

--
Irokez