Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośna karta muzyczna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośna karta muzyczna
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 20 Dec 2019 18:34:14 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 20 Dec 2019 15:27:16 +0000
 doszła do mnie wiadomość
<9050572b-35b9-e1c9-78a5-41bc779dff57@komp.wujka.marcina>
 od MF <noemail@nospam.noproblem.invalid>  :

>Może różnica jest nie techniczna, a marketingowa? Np. karta muzyczna ma
>inne opakowanie i jest o 20% droższa, ale w środku to dokładnie to samo?

Dzwiękowe to prawdopodobnie proste karty, same przetworniki C/A(Covox, nawet
chyba gdzieś
jeszcze mam), natomiast muzyczne dodatkowo posiadają jakieś
syntezatory(procesory DSP,
syntezatory analogowe).
Teraz chyba nie ma to znaczenia.
Covox: