Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile bitów miesci sie na jednym DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile bitów miesci sie na jednym DVD?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 19 Dec 2019 00:49:49 GMT
On 2019-12-18, Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> wrote:

> To przecież program nagrywający wylicza. Ile dodałeś, ile jeszcze możesz
> dodać do płyty. Potem nagrywa płytę. Jak brakuje miejsca to nie nagra,

Czasami nie czasami tak. Jeśli wielkość plików jest zbliżona do pojemności
dysku, bywa że wiele programów się zwyczajnie myli. A może nie tyle myli,
co podaje jedynie dane orientacyjne. Wielokrotnie zdarzało mi się, że było
rzekomo kilkadziesią MB wolnego a potem okazało się, że jednak nie.

--
Marcin