Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Ile bitów miesci sie na jednym DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Ile bitów miesci sie na jednym DVD?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 18 Dec 2019 11:53:12 +0100
Chciałbym zgrać kilka filmów, w formacie zwykle mp4 i mkv, na płyty DVD.
Ogólnie pojemność płyty DVD jest znana, lecz rzecz w tym, jak dla filmów pomiędzy 4000000000 bitów a 5000000000 bitów dokładnie określić granicę, czy zmieści się na płycie DVD (jednostronnej), czy nie zmieści, żeby nie marnować płyt nieudanymi nagraniami?
Wielkość plików mp4/mkv podaje mi TC co do jednego bitu, przykładowo:
"Po rozum do mrówek (The Ant Bully, 2006), 4 533 885 323 b".
Nagrywanie najchętniej narzędziem wbudowanym w Win 10, choć jakby co mogę i Nero.