Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 22 Oct 2019 22:45:14 +0200
On Tue, 22 Oct 2019 18:05:37 +0200, PawelS pawel(at)wbcd(dot)pl wrote:

> To bardzo ciekawe co szanowny Panie Romanie piszesz.
> Mam WDC WD1003FZEX, 1TB, działa 24h, jakieś już z pół roku,
> przeciętnie użytkowany (15 maszyn wirtualnych),
> jakoś do tej pory nie pojawiły się żadne niepokojące objawy.
> Mógłbyś coś więcej napisać ? Jakie to dyski, jak bardzo eksploatowane,
> przez jaki czas, jak często włączane, itp.

Mam greena (3TB) , reda (3TB) i blue (4TB). Red jest w największej
rozsypce, ma reallocated sectors i pending secotors. Green ma pending
sectors. Blue jest w najlepszej kondycji, miał pending sectors, ale się
"oczyściły" i na razie jest stabilny.

Green: 1108 dni pracy, 3693 start/stop
Blue: 372 dni pracy, 637 start/stop
Red: 1168 dni pracy, 3018 startt/stop

Używane mało intensywnie, są albo dyskami do storage (red), albo na kopie
(green) albo częściowo systemowe (blue).

NIGDY WIĘCEJ WESTERN DIGITAL!

--
pozdrawiam
Roman Tyczka