Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
From: Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl>
Date: Tue, 22 Oct 2019 19:26:45 +0200
On 21.10.2019 23:26, ToMasz wrote:
Potrzeba zamiany 12 letniego laptoka
zakładam ze ma dysk hdd, a procesor dość woolny jak na...

SSD już dawno jest, inaczej nie szło się doczekać po instalacji W10. Procesor Core 2 Duo T8300, 4 GB RAM. Do poczty, youtube i filmów wystarcza, tylko hałasuje już niemiłosiernie. A jak mam coś kupować, to jakąś tam aktualną grę na średnich detalach w FHD mogłoby odpalić.

Jeżeli mam zmieniać to wymagania raczej na jakiegoś średniaka z obecnych czasów. Żeby toto miało chociaż ze 4 rdzenie, dało się wsadzić 16 GB RAM, przyszłościowy interfejs na pamięć masową, a gry? Wydajność czegoś na poziomie Radeon RX 580 będzie dla mnie więcej niż satysfakcjonująca.
ale moment. Ty chcesz pcta, normalnego blaszanego czy laptopa?

PC. Żona ma małego mobilnego nowszego jak coś, mnie nie potrzebny.

Bo każdy współczesny poleasingowiec za 1000zł będzie zdecydowanie, zajebiście szybszy, szczególnie gdy dostanie ssd.

O! Polecasz jakieś miejsce w sieci czy po prostu allegro?

nie. OBciążony wiedźminem radeon wraz z resztą bebechów będzie potrzebował minimum 300 (a moze i dużo więcej) watów mocy. trzeba to

Jak z tym AMD, te nowe CPU i Radeony to warto w nie wejść czy nadal pod względem wydajności i ciszy lepszy Intel?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz