Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
From: Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl>
Date: Thu, 24 Oct 2019 10:28:38 +0200
On 23.10.2019 23:17, heby wrote:
Balkon mówie, nie dach. Ponadto mówiąc balkon mam na myśli coś większego niż 1m2. Tak, wiem że są mniejsze, nie o takim mowa.

Chociaż na strychu u mnie deszcz by nie padał na sprzęt, to jednak w upalne dni tam potrafi być ze 30C. Do tego nie wiem jak zachowa się elektronika która przy -20C na zewnątrz, pewnie -10C na strychu będzie buchać 20C ciepła. Boję się że choćby płyta główna pokryła się rosą.

W kotłowni bym nie stawiał takiej szafki z oczywistych względów :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz