Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
From: Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl>
Date: Mon, 21 Oct 2019 22:39:33 +0200
Potrzeba zamiany 12 letniego laptoka z Core 2 Duo na coś w stacjonarnej obudowie - główna przyczyna to w gruncie hałas.

Jeżeli mam zmieniać to wymagania raczej na jakiegoś średniaka z obecnych czasów. Żeby toto miało chociaż ze 4 rdzenie, dało się wsadzić 16 GB RAM, przyszłościowy interfejs na pamięć masową, a gry? Wydajność czegoś na poziomie Radeon RX 580 będzie dla mnie więcej niż satysfakcjonująca.

Lepiej szukać jakieś używki w dawnych zestawach, poleasingowy zostawić płytę i CPU a wymienić resztę czy kupować coś z gotowych zestawów w sklepach online? Na samodzielną konfigurację płyty głównej do tego, odpowiedniego zasilania i chłodzenia, to nie mam głowy.

Generalnie to chciałbym żeby ~taki zestaw, działał pod biurkiem *bezgłośnie* cokolwiek bym tam na nim nie robił. Cena do ~2000zł bez akcesoriów podłączanych do obudowy oraz pamięci masowej. Da się?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz