Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 30 Oct 2019 09:59:54 GMT
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console

>>> 99.1% polecających -- bo pozostałych nie

> Opinię Monsterowi usiłowałem wystawić chyba na Ceneo. Z Allegro mam
> ogólnie dobre wspomnienia -- jedynie jakiś Piksel (czy Pixel)
> przysłał mi bubla i początkowo nie odpowiadał na moje m@ile, ale na
> szczęście dla mnie forsa wróciła do mnie, o czym chyba najpierw
> dowiedział się z grup...

Nie chodzi o to jaką masz ocene o wczesniejszych zakupach na allegro
tylko o to ze system komentarzy stał się zbedny.

> Coś, co mi przysłał, spaliło się i mogło spalić mnie...
> Koszt niezbyt duży (około 3 dychy plnów) ale mogło być źle...

No i teraz załóżmy ze to zdarzyło sie pol roku po zakupie.
Reklamujesz u sprzedawcy a on cie olewa.
Nie jestes w stanie poinformowac innych kupujacych o tym fakcie.

> Tuż po kupnie można jedynie ocenić: opakowanie i cenę oraz czas
> przesyłki...

IMO to troche mało. To znaczy to jest wazne, ale powinna być mozliwośc
edycji tej oceny w przyszłosci własnie na okolicznosc np złej wspolpracy
posprzedazowej.

> Stąd te 99% pozytywów...

Od tego momentu po prostu jeszcze mniej ufam temu systemowi.
Ma 99% pozytywów byc moze stad ze sprzedawca cwaniak, byc moze z tego
powodu ze jest rzeczywiście uczciwy ale skad ja mam wiedziec która to
wersja?

> Niestety -- 1% to dużo!
> A AliExpress jest u mnie (jak na razie) dobrze,
> ale na Allegro też na razie nie narzekam.

Ma swoje plusy ale system komentarzy zdecydowanie do nich nie nalezy.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także