Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 27 Oct 2019 08:59:45 GMT
Użytkownik Roman Tyczka noemail@because.no ...

> Mi sprzedawca zaproponował kasę za skasowanie negatywa, sam nic nie
> mógł zrobić :-)

Taka sytuacje tez miałem.
A czasami jest sytuacja pomiedzy:
- dzien dobry, towar ktory panstwo sprzedaliscie to bubel. Prosze o zwrot
pieniedzy.
- niestety nie mozemy zwrocic pieniedzy, dotychczas nikt nie składał
reklamacji bla bla bla
- nie ma problemu. Napisałem maila poniewaz lubie zaproponowac polubowne
rozwiazanie przed wystawieniem opinii na allegro. Dziekuje i pozdrawia.
- przepraszamy za kłopot - juz zwracamy kase :)

Ale to wszystko w momencie kiedy masz mozliwośc ocenic transakcje.
Dla mnie transakcja trwa plus minus 2 lata czyli zakup plus ochrona
gwarancyjno ustawowa po zakupie.
Moim zdaniem allegro ogranicza mi moje prawa dajac mozliwosc wystawienia
komentarza przez duzo krotszy czas.

Moze UOKIK trzebaby zainteresowac? :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także