Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 25 Oct 2019 18:59:49 GMT
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console

> 99.1% polecających -- bo pozostałych nie zamieszczają/uwzględniają.
> Mojej opinii nie uwzględnili -- możesz poszukać na Grupach. Kupiłem
> smartfon o nazwie Monster firmy Pentagram. (chyba, że zamieścili po
> czasie, o czym nie wiem)

Nie oszukujmy sie, system komentarzy na allegro po zmianach (a konkretnie
po ograniczeniu czasu na wystawienie komentarzy) to narzedzie ktore słuzy
do niewiadomo czego.

Dodatkowo, zeby było smieszniej, kiedy ostatnio wystawiłem sprzedawcy
negatywa to allegro mi go usuneło na prosbe sprzedawcy. Taki zart...

Wiec srednio bym sie sugerował in plus zwłaszcza jeżeli sprzedawca ma az
1% negów.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także