Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie k

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie kupię cartridge Tri-color instant ink?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 20 Sep 2019 23:07:06 GMT
On 2019-09-20, JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl> wrote:
> Oczywiście NTG, ale o drukarki często tu już pytano, to i ja:
>
> Nabyłem z jakiejś piątej ręki danego Ha-Peka, i nawet są w nim
> kartridże, ale drukarka wierzga, twierdząc, że one nie są oryginalne.
> No ale jeśli ktoś takie /cóś/ produkuje, to chyba powinien wiedzieć, jak
> drukarkę oszukać?
[..]
> 1. Czy drukarce można jakoś wyperswadować sprawdzanie oryginalności
>       tuszy? Jakieś magiczne kliknięcie w jej setupie?
> 2. Zna ktoś dobre, ale krajowe źródełko na tusze oryginalne?

Nie znam tej drukarki i w ogóle trochę wypadłem z drukarkowego obiegu,
ale poszukaj np. na Alim zamienników gdzie istotne jest słówko "chip".

Tu pierwszy z brzegu: https://www.aliexpress.com/item/33008556429.html

Veteran 65XL Compatible for hp 65 XL hp65 new chip Ink cartridge for hp
Envy 5010 5020 5030 5032 5034 5052 5055 2623 printer

"New chip", sugerująca, że HP mącił. Parę lat temu, jak miałem podobne
cyrki bodajrze, z którąś laserówką Canona, takie czipy mozna było też
dokupić luzem, ale czy tak jest dla tego hapeka to nie wiem.

--
Marcin