Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 17 Aug 2019 23:35:59 GMT
On 2019-08-17, z <z@z.pl> wrote:

> Napisałem o telefonie za 500 zł którego młodzieniec w gimnazjum ładuje
> codziennie. Ja co 2-3 dzień a znam zapaleńca który wytrzymuje _6-7_ dni.

Mój Redmi 4a trzyma typowo też 2-3 dni z wifi i całą resztą, ale jestem
ciekaw kto przebije mojego 7mio letniego ipada2, który na oryginalnej
wciąż baterii, uzywany jako czytnik do bajek (ca 10 min dziennie)
wytrzymuje bez ładowania jakieś 3 miesiące.

> mowa o Xiaomi Redmi 4A
>
> Ten jeden dzień uznałem za ekstremalne wykorzystanie.
> Żeby uciąć dyskusję ;-)

A jak będzie słaby sygnał i zimno to też Ci utrzyma ten 1 dzień? 65+
pojadą sobie w miejsce ze słabym sygnałem, dzień wcześniej zabalują,
zapomną przez noc naładowac. Powerbank zawsze chcieli kupić, ale jakos
nie wyszło bo były inne sprawy. A potem utknęli na dobę np. na takim
czarls degol erport bo 2 cm śniegu sparalizowało tam ruch, gdy w tym
samym czasie pół metra nie robiło nic Okęciu (osobisty przypadek). I już
misterne obliczenia co ile się łąduje o kant dupy.

--
Marcin