Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Formatowanie karty SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Formatowanie karty SD
From: mrvtktjv <mrvtktjv@mp107.ct8.pl>
Date: Sun, 11 Aug 2019 11:16:27 +0200
On 11.08.2019 06:44, Kamil wrote:
Rozumiem, że rejestrator samochodowy tez wtedy zobaczy i obsłuży kartę?
Próbowałem w W7. Proponuje exFAT, albo NTFS, ale widzi kartę i można na nią
kopiowac pliki.Tak jak pisałem kartę trzeba sformatować zewnętrznymi aplikacjami, nie
tymi wchodzącymi w skład systemu (czyli też nie jego "propozycjami"). Nie używam Windowsa, więc nie polecę konkretnej aplikacji, ale jest ich sporo.
Przykładowy "wygooglowany" artykuł na ten temat:
https://www.wideorejestratory24.info/2014/10/formatowanie-kart-microsdxc-64gb-do-fat32-dla-kamer-dod.html