Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB
From: jureq <jureq@nowhere.no>
Date: 21 Aug 2019 10:07:47 GMT
W dniu Sun, 18 Aug 2019 06:24:08 +0000, użytkownik Marcin Debowski
napisał:

> Ile Ci nb. ten Kindle trzyma i ile dziennie czytasz? Kupiłem teraz żonie
> na uro Paperwhite 10gen, czyta z godzinkę przed zaśnięciem, z
> podświetleniem i trzyma jej coś koło tygodnia. Trochę rozczarowujące
> prawdę mówiac.

Jeśli czytnik nowy i wgrane dużo książek, to pierwsze dwa tygodnie może
rozładowywać szybciej. W przeciwnym wypadku stanowczo za krótko przy
typowym podświetleniu 10-12. Pierwsza rzecz, którą należy zrobić to
restart czytnika z menu. Gdy nie pomoże to pełny reset (przywrócenie
ustawień fabrycznych). Jeśli nadal będzie tak krótko trzymać, to jest to
już powód do reklamacji.