Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 17 Aug 2019 23:18:30 GMT
On 2019-08-17, JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl> wrote:
> Ja tam bym, /na wsjakij pożarnyj słuciaj/ wolał używać wtedy kabla bez
> linii sygnałowych, tylko zasilające. Nie sądzę, aby po tak spreparowanym
> kablu do telefonu wlazł najzmyślniejszy nawet wirus...

Oczywiście, ale jak masz ze sobą n-kabli a wszystkie podobne to taki
dinks może być po prostu praktyczniejszy i w dodatku mniejszy.

Poza tym ludziom się wydaje, że wszyscy rozumują tak samo i że całe
życie kreci się w okół takich technicznych pierdów jak kabelki i ile
trzyma aku. Nie, nie kręci się i dlatego warto mieć rózne środki aby
robić bezpiecznie jak coś nie wyjdzie.

--
Marcin