Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nareszcie sa kondony na USB
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 17 Aug 2019 11:08:48 GMT
On 2019-08-17, z <z@z.pl> wrote:

> Powtórzę...
> Normalny telefon ładuje się max raz na dobę ;-)
> Jeśli ktoś ma potrzebę więcej (to ma ajfona ;-) )  albo ma potrzebę
> wielogodzinnego lampienia się w ekranik. Taki osobnik powinien zauważyć
> że potrzebuje powerbanka który jak wiadomo kosztuje grosze.
> Nie może liczyć że gdzieś napatoczy się gniazdko USB. A jak nie będzie?
> To nieprofesjonalne. Nałóg wymaga wyrzeczeń ;-)
> PS. Albo kupuje kondona ;-)

Masz swoje przyzwyczajenie i priorytety, które niekoniecznie muszą być
uniwersalne, nie? Inni ludzie mają inne i korzystają z takich stacji
załadowczych. Widzę to często i to nie tylko u ajfoniarzy. Co do
powerbanków to też różnie bywa. Parę razy miałem z ich powdów
niewielkie, ale zawsze problemy. No i wyobraź też sobie, że podróżowanie
może trwać trochę dłuzej niż dobę.

--
Marcin