Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zielona dioda w komputerze.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zielona dioda w komputerze.
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Thu, 1 Aug 2019 00:36:45 +0200
Co mogło się stać z zieloną świecacą i migającą dioda w komputerze.Tak ładnie migała jak komputer był uśpiony. Teraz się przepaliła chyba? Dopiero dzisiaj to zauważyłam, a wczoraj sama się zastanawialam, że coś jest nie tak, że czegoś brakuje. Dawniej była zaklejona taśmą izolayjną, bo mi działała na nerwy. Teraz komputer jest w drugim pokoju i inaczej jest ustawiony, więc za tym zielonym migającym światełkiem zatęskniłam. Sprawdzałam w Biosie, ale nie widzę, że coś jest wyłączone.

--
animka