Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zielona dioda w komputerze.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zielona dioda w komputerze.
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Sat, 3 Aug 2019 16:39:19 +0200
W dniu 2019-08-02 o 16:40, z pisze:
Próbowałaś moskitiery?
Choć mole spożywcze potrafią się przez nie przeciskać. ;-)

Taka krwawa muszka leciala za mną z dworu aż do windy w bloku. Tam ją udało mi się unieszkodliwić.

Moskitiery nic nie pomogą. Zreszta musiałabym je prać. Pod oknami sa wysokie drzewa, ale te muszki lataja też po całym bloku!

Ale musiałabym napisać elaborat jak to w bloku na 6 piętrze walczę z owadami które przylatują od sąsiadów.

Do mnie od sasiadów wpadły ostatnio ze 3 mole spożywcze. Dobrze, że to jest widoczne i można złapać.

--
animka