Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bad block(s) found

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bad block(s) found
From: queequeg@trust.no1 (Queequeg)
Date: Mon, 15 Jul 2019 13:30:33 +0000 (UTC)
ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:

> No to zamówiłem ten wynalazek:
> www.ebay.pl/itm/Usb-3-0-2-0-to-2-5-3-5-5-25-IDE-SATA-Hard-Disk-Extra-Power-Cable-HDD-SDD-Dock/141008643401

Miałem i mam. Tandetny syf, ale daje radę i przynajmniej przepuszcza
komendy SATA. 3x droższe mostki nie przepuszczały i nie dało się odczytać
SMARTa.

> W poprzednim podobnym dość szybko padł zasilacz "minicegiełka" 12V/5V, ale i
> tak był tylko 2.0

Widziałem w takich dwa zasilacze, jeden całkiem porządny i jeden
podrabiany. Z zewnątrz różniły się gniazdem zasilającym (ten podrabiany
miał aluminiowe styki) i grubością kabla zasilającego (podrabiany miał
cienki kabelek).

Przetestowałem ten podrabiany (nie na dysku), obciążając go zgodnie z tym,
co obiecali na obudowie. Napięcie przyklękło, zasilacz nie wyrobił, za to
ładnie stopił obudowę.