Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10
From: queequeg@trust.no1 (Queequeg)
Date: Mon, 15 Jul 2019 13:24:21 +0000 (UTC)
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> wrote:

> Tia, aktywna, ale przez to jedynie za zasypana masa jakiegos SPAMu ;)
> Ktory to SPAM mocno oniesmiela ludzi ktorzy ewentualnie
>  chcieli by napisac cos na temat tam.

No tak... mnie temat nigdy nie interesował, więc nigdy nie subskrybowałem.

> Ale tu nie rzecz w tym aby udowadniac wyzszosc jednego
> systemu nad drugim, lecz raczej odwrotnie: pokazac ze oba sa dobre.

Oba są dobre -- zależnie od planowanych zastosowań.

> Jak w temacie, wiele hasel marketingowych probuje zasugerowac,
> ze laptop z Mintem ZAMIAST Wina - to synonim BIEEEDY!

Nic dziwnego, że marketing nie jest obiektywny. Nie musi być.

> Ale za te sama cene lepiej chyba zaplacic za lepszy SPRZET
> niz za Wino?

Z tego samego założenia wyszedłem. Nigdy nie kupiłem laptopa z Windowsem
bo nie chcę płacić za coś, co i tak pierwszego dnia wywalę.