Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Mon, 15 Jul 2019 14:08:18 +0200 (CEST)
queequeg@trust.no1 (Queequeg) Написал в сообщении:> Yerine Ictimai
 <ictimai@yandex.ru> wrote:

> Zależy od zastosowań. Jest natomiast pewna ciekawa grupa (choć nie wiem,
> czy jeszcze aktywna) do takich dyskusji: pl.comp.os.advocacy.

Tia, aktywna, ale przez to jedynie za zasypana masa jakiegos SPAMu ;)
Ktory to SPAM mocno oniesmiela ludzi ktorzy ewentualnie
 chcieli by napisac cos na temat tam.

Ale tu nie rzecz w tym aby udowadniac wyzszosc jednego
systemu nad drugim, lecz raczej odwrotnie: pokazac ze oba sa dobre.
Jak w temacie, wiele hasel marketingowych probuje zasugerowac,
ze laptop z Mintem ZAMIAST Wina - to synonim BIEEEDY!
Ale za te sama cene lepiej chyba zaplacic za lepszy SPRZET
 niz za Wino? Chocby dlatego, ze doinstalowac potem Win to
kaszka z manna, a wymiana PROCESORA na szybszy w LAPTOPIE
to w wiekszosci przypadkow po prostu nierealne!

A kwestia wyboru laptopa przy zakupie to chyba zgodne z tematyka
tejze grupy dyskusyjnej

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/