Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Sun, 14 Jul 2019 19:35:26 +0200 (CEST)
Szyk Cech <szykcech@spoko.pl> Написал в сообщении:> W dniu
 14.07.2019 o 16:20, Yerine Ictimai pisze:

> To jest skrórwysyństwo, bo przynajmniej mogliby poświęcić jedno
> popołudnie w miesiącu by zmerdżować poprawki zgłoszone przez entuzjastów
> i użytkowników.

W Gitach nie ma mozliwosci aby merdzowali poprawki inni?

W kernelu chyba jest, jest system podobny do Wikipedii,
jak ktos wprowadzi bzdure to latwo to cofnac, co rzecz jasna jest
pod kontrola rzeszy ludzi. (Tak przynajmniej bylo pare lat temu
jak troche mnie aktywnie interesowalo.)

A fenomen Wikipedii jest ciekawym zjawiskiem na temat doktoratu
z socjologii. Jednak suma wysilkow dobrych ludzi znacznie przewaza
nad np. zlosliwymi psotami

> Ja np. zgłosiłem w kwietniu poprawki do projektów:
>
> https://github.com/iamantony/qtcsv/pull/58
> https://github.com/bluetiger9/SmtpClient-for-Qt/pull/82
>
> Nic wielkiego - po prostu dodałem i ulepszyłem skrypty CMake do
> budowania tych bibliotek - zero reakcji: po prostu żenada...
> A moje poprawki są przyszłościowe, bo Qt6 nie będzie budowana przez
> QMake tylko właśnie przez CMake - więc akceptacja moich poprawek
> sprawiła by, że integracja z Qt6 była by prosta.

A widzisz jak to wciaga! Bez kasy

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/