Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] "biedny" laptop z Mintem zamiast w10
From: Szyk Cech <szykcech@spoko.pl>
Date: Sun, 14 Jul 2019 18:41:26 +0200
W dniu 14.07.2019 o 16:20, Yerine Ictimai pisze:
Potem np. oswiadczaja jak to zaczynaja
  prace zarobkowa, przepraszaja ze musza sie teraz juz na niej
  skoncentrowac wylacznie

To jest skrórwysyństwo, bo przynajmniej mogliby poświęcić jedno popołudnie w miesiącu by zmerdżować poprawki zgłoszone przez entuzjastów i użytkowników.

Ja np. zgłosiłem w kwietniu poprawki do projektów:

https://github.com/iamantony/qtcsv/pull/58
https://github.com/bluetiger9/SmtpClient-for-Qt/pull/82

Nic wielkiego - po prostu dodałem i ulepszyłem skrypty CMake do budowania tych bibliotek - zero reakcji: po prostu żenada... A moje poprawki są przyszłościowe, bo Qt6 nie będzie budowana przez QMake tylko właśnie przez CMake - więc akceptacja moich poprawek sprawiła by, że integracja z Qt6 była by prosta.