Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sat, 4 May 2019 13:27:39 +0200

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:qajs2f$mnm$1@sunflower.man.poznan.pl...
Jeśli nie będzie gier i zaawansowanej grafiki czy obróbki video to nie
ma sensu przepłacać ani za procesor, ani za pamięć.Byle był dysk SSD.
Jaki przedział cenowy?
I Twoim zdaniem ani procesor, ani wielkość RAMu, ani pamięć na karcie
graficznej nie maja wpływu na to czy film jest odtwarzany płynnie czy
nie?
Mam tu na myśli filmy odtwarzane z DVD lub dysku zewnętrznego, bo na
oglądanie fimów on-line w Internecie musi mieć także wpływ szybkość
połączenia internetowego.
Ponadto zależy co rozumiesz przez obróbkę video. Dzielenie/łaczenie
video może wchodzić w grę. Ale oczywiście nie na masową skalę.
Zaawansowana grafika? Nie wiem co przyniesie przyszłość np. za rok.
Co do ceny, to tak jak pisałam, ma to być jedyny komputer w domu
i kupiony na dłuższy okres czasu, więc nie zamierzam przesadnie
oszczędzać. Natomiast nie chcę płacić za coś, co niczego mi nie
usprawni. Ogólnie chciałabym się zmieścić w 3000 PLN.

Pozdrawiam
Ewa