Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sat, 4 May 2019 21:27:36 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5ccde4fb$0$523$65785112@news.neostrada.pl...
[...]
Te "zwykłe" nie gamingowe mają procesory w wersji energooszczędnej,
takie słabeusze do przeglądania internetu.
Mam aplikację której co bym nie dał to jej mało procesora.
Dzisiejsza kompletnie idiotyczna polityka producentów zakłada że jak
chcesz dobry procesor to do grania... i... miałem wybór albo wersja
biznes za 9 koła albo gamingowy taki sam procesor za 3 koła.
[...]
Gamingowe mają też drugą zaletę - najczęściej większa bateria.
Przeglądanie internetu to ponad 10 godzin laptop mi wytrzymuje.
Niestety też wada - trochę cięższy. Ale więcej metalu w obudowie
zamiast plastiku.
No i te HP mają matrycę IPS o szerokich kątach patrzenia i nawet
spoko, a te "zwykłe" najczęściej mierną TN.
To wszystko bardzo ciekawe, co napisałeś.
Zmienia to moje podejście do szukania laptopa dla mnie.

Dziękuję i pozdrawiam
Ewa