Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Fri, 3 May 2019 16:04:22 +0200
Sprawdź, czy i co wychodzi z analogowego gniazda audio monitora przy połączeniu
z komputerem wyłącznie kablem HDMI.
Prawdopodobnie zdekodowany z D na A dźwięk.
Co do wyjścia DP w komputerach to czasem dźwięk z komputera do monitora
przenoszą, czasem nie przenoszą.
Do mojego Eizo EV2455 z jednego HP z nVidii Quadro FX 880M dźwięk po DP idzie (ale jak się okazało jest i tak znacznie gorszej jakości niż z głośników laptopa), z drugiego niemal identycznego też HP z niezwykle podobną i mocniejszą nVidią Quadro FX 3800M i na tym samym sterowniku do Win 10 dźwięk nie idzie. Ta sama sytuacja przy zastosowaniu aktywnej (niby, bo nie wiem co w środku Chińczycy za $17 włożyli) przejściówki DP -> HDMI, która nie pomaga i w uzyskaniu dźwięku z FX 880M na smart TV Samsung.

-----
Rozumiem ze kolega ń po prostu się pomylił...?