Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Żółtawy obraz monitora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Żółtawy obraz monitora
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Fri, 3 May 2019 15:40:28 +0200
Osoba podpisana jako Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
w artykule <news:XnsAA4486858B7FFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1> pisze:

Użytkownik Animka animka.tonie.ja@wp.pl ...

Przełącz wtyczki odwrotnie. Może pomoże.
Dlaczego miałoby pomóc?
Ja tak zrobiłam. Przełożyłam wtyczkę w telewizorze z HDMi-2 na
HDMI-1 z już odwrotnymi końcówkami kabla. Zresetowałam modem od
operatora,. wyłączylam z sieci. Po paru minutach ponownie włączyłam
i zobaczyłam normalność.
Miałem to samo.
Z tym ze u mnie efektem były takie jakby czystsze szyby w oknach...

To szyby kablem czyściłeś? A może nie miałeś gniazdek aż tak zarośniętych brudem? Na wszelki wypadek ostrzegam, że czyszczenie wtyczek i gniazdek to procedura dobrze znana użytkownikom kabli USB-C. Nowe nie znaczy lepsze.

Swoją drogą brak logiki jest porażający - nastąpiła nie tylko zamiana końcówek kabla, ale też gniazdek, ale winny na pewno jest kabel.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)