Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 3 May 2019 15:37:44 +0200

Pytanie jak chcesz ten dźwięk na monitor przesłać, bo zwykle tylko
HDMI i rzadko DP (zależnie od Twojej karty graficznej) przenoszą
dźwięk.

Te "głośnikowe" monitory które dane mi było oglądać zawsze miały
wejście na zwyczajny kabelek z jackiem...

Te nowe bez złącz DSub i DVI też?

Znaczy z gołym jednym HDMI? To takie już są? W takim razie nie, takich
nie oglądałem. Ostatnie które macałem to miały DVI+VGA lub HDMI+DVI.

Widziałem monitory mające tylko HDMI i DisplayPort.
Fakt ze głośników nie miały.  :-)

Pozdrawiam