Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 4 Apr 2019 08:45:02 +0200

Zastanawiam się nad kupnem danej drukarki, ale nigdy nie miałem

Z tego co patrzyłem, to toner oryginalny na 3000 stron kosztuje 388 zł,
niecałe 13 groszy na stronę. Widziałem jeszcze drukarkę od Samsunga,
ale tak serio, czego ty od grupy chcesz? opinni do przedstawienia szanownej małżonce że Twój wybór popiera społeczność? W kwestii jakości wydruków - nie padło ani jedno zdanie. w kwestii ceny? Masakra jakaś. Używaną drukarkę kupisz za parę złotych, albo dostaniesz gratis(*) i masz wydruki w cenie tuszu. Ja polecam tusze serii hp15 hp45 hp78, gdzie pojemność jednego wkładu sięga do 50 mililitrów. na bank inni producenci też mają urządzenia z których da się tanio drukować, ale ja lubię hp

ToMasz
(*) sprawne drukarki w sekcji olx oddam gratis, to właśnie efekt tego ze ich tusze/ tonery są cholernie drogie. nowa drukarka ze starowymi tuszami to 99zł, i nie wykluczone że to dużo lepszy wybór niż laser